Wielka Księga Szaleństwa - Maxime Rambourg
Tytuł: Wielka Księga Szaleństwa
Projektant: Maxime Rambourg
Wydawca: Portal Games
Data wydania: 2016
Liczba graczy: od 2 do 5 osób
Wiek graczy: od 12 lat
Czas rozgrywki: ok. 90 minut
Walka o przetrwanie i przerażająca przygoda czaka nas podczas rozgrywki w "Wielką Księgę Szaleństwa". Początkujący jak i zaawansowani gracze powinni się w niej odnaleźć, za sprawą porządnie napisanej instrukcji i klarownej mechaniki. Pudełko od razu przyciąga wzrok, ciekawie wykonanymi grafikami, a gdy zagłębimy się w świat gry, już nie będziemy mogli się z niego wyrwać. Przyjdzie wcielić się nam w nieostrożnych uczniów czarodziejskiej szkoły magii, którzy poprzez swoją lekkomyślność ściągną na siebie Wielką Księgą Szaleństwa!
Projektant: Maxime Rambourg
Wydawca: Portal Games
Data wydania: 2016
Liczba graczy: od 2 do 5 osób
Wiek graczy: od 12 lat
Czas rozgrywki: ok. 90 minut
Walka o przetrwanie i przerażająca przygoda czaka nas podczas rozgrywki w "Wielką Księgę Szaleństwa". Początkujący jak i zaawansowani gracze powinni się w niej odnaleźć, za sprawą porządnie napisanej instrukcji i klarownej mechaniki. Pudełko od razu przyciąga wzrok, ciekawie wykonanymi grafikami, a gdy zagłębimy się w świat gry, już nie będziemy mogli się z niego wyrwać. Przyjdzie wcielić się nam w nieostrożnych uczniów czarodziejskiej szkoły magii, którzy poprzez swoją lekkomyślność ściągną na siebie Wielką Księgą Szaleństwa!
Przenosimy się do magicznej biblioteki, gdzie zaczynają naukę młodzi adepci magii. Pewnego dnia podczas jednej z przechadzek po ogromnej bibliotece natykacie się na prastarą księgę owianą złą sławą. Słyszeliście o niej jedynie mgliste legendy i zakazano wam ją otwierać, pod żadnym pozorem. Jednak ciekawość wzięła górę i postanowiliście zajrzeć do środka Wielkiej Księgi Szaleństwa. To, co później nastąpiło trudno nawet opisać słowami. Przeszywająca groza i omierzła potworność wylała się z jej stronic i opanowała wszystko wokół. Będziecie musieli teraz naprawić swoje winy, powstrzymać prastarą magię i odrażające monstra, które zagrażają całemu światu.
W przeciągu pięciu rund będziemy musieli postarać się przełamać potężne klątwy i zamknąć raz na zawsze mroczną księgę. Runda będzie składała się z następujących faz: koncentracji, akcji, uzdrawiania i księgi Szaleństwa. Wszystkie różnią się wykonywanymi zadaniami i to od nas zależy jakich decyzji podejmiemy. Będziemy mogli władać potężnymi zaklęciami, regenerować swoją magiczna moc, zdobywać nowe żywioły czy chwytać obleśne potwory. Gra została staranie wykonana i z przyjemnością ogląda się liczne, groteskowe grafiki. Sama historia gry również przypadła mi do gustu i z przyjemnością wsiąknąłem w mroczną i emocjonującą rozgrywkę.
Gracze podczas rozgrywki będą musieli wykazać się sporą ilością logicznego myślenia i planowania z wyprzedzeniem. Dlatego pozycja ta nadaje się bardziej dla starszych dzieci lub osób po prostu lubiących kooperacyjne gry planszowe. "Wielka Księga Szaleństwa" zapewnia kilkadziesiąt minut pasjonującej rozgrywki, gdzie mroczny klimat gry jest jak najbardziej wyczuwalny. Wymagająca rozgrywka, historia wypełniona magią i dopracowana oprawa wizualna jak najbardziej zachęcają aby zasiąść do kolejnych partii zmagań z Wielką Księgą Szaleństwa.
Zawartość pudełka:
48 kart Klątw
35 kart Szaleństwa
56 kart Zaklęć
8 Arkuszy Adeptów Magii
17 kart Grymuaru
1 Znacznik Przywołania
1 Znacznik Rundy
1 Żeton Aktywnego Gracza
16 Żetonów Żywiołów
1 Plansza
Instrukcja
48 kart Klątw
35 kart Szaleństwa
56 kart Zaklęć
8 Arkuszy Adeptów Magii
17 kart Grymuaru
1 Znacznik Przywołania
1 Znacznik Rundy
1 Żeton Aktywnego Gracza
16 Żetonów Żywiołów
1 Plansza
Instrukcja
Za możliwość zagrania i zrecenzowania tejże gry serdecznie dziękuję
Wydawnictwu Portal Games
Wydawnictwu Portal Games
Lubię planszówki, a ta wydaje się całkiem interesująca. Zapoznam się z nią jak wpadnie mi w ręce.
Z pewnością zagram.:)
może być ciekawa, okładka bardzo mi się spodobała
fajna planszówka warta uwagi
Coś nowego i trochę innego. Chętnie zagram jak nadarzy się okazja:D
Prześlij komentarz