czwartek, 26 lipca 2018

Bożogrobie - Jay Kristoff

Email Edytuj post

Bożogrobie - Jay Kristoff


Bożogrobie - Jay Kristoff

Tytuł: Bożogrobie
Autor: Jay Kristoff
Cykl: Nibynoc (tom 2)
Wydawnictwo: Mag
Data wydania: 2018
Liczba stron: 592

„Bożogrobie” jest drugim tomem z cyklu „Nibynoc” autorstwa Jaya Kristoffa. Książka od początku wciągnęła mnie w swój świat, dzięki barwnym bohaterom z krwi i kości i niebanalnym wątkom fabularnym. Powieść zawiera malownicze opisy potężnych świątyń, zamków, jak i wielu zaciekłych i krwawych bitew. Całość czyta się niezwykle ciekawie i po raz kolejny zabiera nas ku niesamowitym i magicznym przygodom.

Mia Corvere postanawia sprzedać się do niewoli, aby spełnić daną dawno temu obietnicę. Mia na arenie odnajduje nowych sprzymierzeńców, jak i zażartych wrogów, którzy zrobią wszystko, aby pozbawić ją życia. Również w tym nieprzyjaznym miejscu ogarniętym walką, spiskami i intrygami nasza bohaterka będzie musiała się jakoś odnaleźć. Jednak Mia Corvere w murach kolegium również potrafi nie dać się zabić i odcisnąć na wrogach siłę swej zemsty.

Podczas lektury napotkamy dobrze znane nam postacie, jak i poznamy zupełnie nowe. Autor potrafi stworzyć ciekawą historię oraz bohaterów z krwi i kości. Magiczny klimat został oddany dość wiernie, co dodatkowo przyciąga do lektury. Przygody Mii czytałem z dużą ciekawością i nie nudziłem się podczas czytania ani przez moment. Jest to udana kontynuacja, która powinna przypaść do gustu fanom twórczość autora oraz miłośnikom szeroko pojętej fantastyki.

Czytelnikom, którym spodobał się poprzedni tom przygód Mii Corvere, śmiało mogą polecić również i ten. Ja się nie zawiodłem i jak najbardziej jestem usatysfakcjonowany z czytania. Potężna magia odciśnie swoje piętno na polach bitew, a zażarte intrygi sprawią dotkliwsze rany niż nie jedno ostrze. Wydanie w twardej oprawie świetnie prezentuje się na półce, wzbogacając księgozbiór, każdego rasowego bibliofila. Jay Kristoff stworzył ciekawy i barwny świat, umiejący zaciekawić od pierwszej do ostatniej strony. Jak najbardziej polecam.

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania tejże książki serdecznie dziękuję
Wydawnictwu Mag:

 Wydawnictwo Mag
3 komentarze
Unknown pisze...

Dam jej szansę za jakiś czas :D

Unknown pisze...

Czytałam fragment tej książki i zrobiła na mnie dobre wrażenie.

Unknown pisze...

Koniecznie muszę ją przeczytać!