poniedziałek, 4 czerwca 2018

Banda niematerialnych szaleńców - Maria Krasowska

Email Edytuj post

Banda niematerialnych szaleńców - Maria Krasowska


Banda niematerialnych szaleńców - Maria Krasowska

Tytuł: Banda niematerialnych szaleńców
Autor: Maria Krasowska
Wydawnictwo: Sine Qua Non
Data wydania: 9 maja 2018
Liczba stron: 384

„Banda niematerialnych szaleńców” to ciekawa książka spod pióra Marii Krasowskiej, która wpadła w moje ręce. Powieść autorki zaciekawiła mnie na tyle, że sięgnąłem po nią bez większego zastanowienia. Jest to pozycja oryginalna, z bogato skonstruowanym światem oraz solidnie wykreowanymi bohaterami. Znalazłem w niej powiew świeżości, ciekawą historię z morałem oraz kawał dobrego fantasy. Dostałem to, co chciałem, a nawet o wiele więcej. Dzięki lekturze mamy niepowtarzalną szansę, aby dowiedzieć się z pierwszej ręki, jak wygląda życie po śmierci!

Danny Moon prowadzi zwykłe, normalne życie, dopóki nie zostaje zmuszony wyjechać do Polski. Trafiając na miejsce, spotyka tajemniczego brodacza w kapeluszu i wszystko się zmienia. Okazuje się, że jest to duch. Następnie wraz ze swoją kuzynką Anetą, zostają zmuszeni stanąć w szranki przeciwko pewnemu biznesmenowi, który wykorzystuje duchy do niegodziwych celów...

Na samym wstępie muszę stwierdzić, że powieść jest znakomicie napisana, bogatym i barwnym językiem. Wciąga od pierwszej, aż do ostatniej strony i nie pozostawia miejsca na ani chwilę nudy. Pozycja skierowana raczej do młodszych czytelników, jednak i starsi powinni znaleźć w niej coś dla siebie. Wraz z Dannym przeżywałem z zapartym tchem niesamowite przygody. Nie raz zdarzyło mi się dostać gęsiej skórki, aby następnie wybuchnąć śmiechem. Powieść powinna przypaść do gustu osobom lubiącym klimaty grozy oraz fantasy, naszpikowane dawką humoru. Autorka stworzyła bardzo zmyślną fabułę oraz przekonujących bohaterów. Książkę czyta się bardzo szybko. Zakończenie zaskoczyło mnie, przez co z przyjemnością sięgnę jeszcze nie raz po książki autorstwa Marii Krasowskiej.

„Banda niematerialnych szaleńców” to z pozoru historia dla młodszego odbiorcy, jednak posiadająca drugie dno. Bohaterowie zostali świetnie skonstruowani, a akacja mknie w zawrotnym tempie. Wątki fabularne potrafią zaskoczyć, dzięki czemu nie znajdziemy miejsca na nudę. Zapraszam Was do lektury tej książki, abyście sami przekonali się, że jest warta uwagi. Jest to pozycja ciekawa, wnosząca odrobinę świeżości na polski rynek fantasy. Polecam.

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania tejże książki serdecznie dziękuję 
Wydawnictwu Sine Qua Non:

4 komentarze
Unknown pisze...

Super książka :)

Unknown pisze...

zapowiada się interesująco

Unknown pisze...

Koniecznie muszę ją zdobyć :D.

Unknown pisze...

Ooo! Muszę przeczytać.