wtorek, 17 kwietnia 2018

Przedsmak zła - Alex Kava

Email Edytuj post

Przedsmak zła - Alex Kava


Przedsmak zła - Alex Kava

Tytuł: Przedsmak zła
Autor: Alex Kava
Cykl: Maggie O'Dell (tom 0.5)
Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Data wydania: 14 marca 2018
Liczba stron: 336

Korzystając z uprzejmości wydawnictwa HarperCollins Polska, miałem możliwość zapoznania się z książką będącą prequelem cyklu o Maggie O’Dell. Od dawna jestem miłośnikiem książek Alex Kavy, jak i jej niesztampowej bohaterki, dlatego nie mogłem odmówić sobie przyjemności zapoznania się z kolejną świetnie zapowiadającą się powieścią. Losy nieustraszonej agentki FBI potrafią sprawić mocniejsze bicie serca, a niesztampowe wątki fabularne zaskakują raz po raz. Maggie O’Dell znów tropi najgroźniejszych seryjnych morderców, a my będziemy mieli niepowtarzalną okazję zapoznać się z pracą agentów FBI od kuchni.

Alex Kava w realistyczny i ciekawy sposób przedstawia prowadzenie spraw o morderstwo. Czytelnicy od razu wsiąkają w niebezpieczny i brutalny świat najtrudniejszym zagadek kryminalnych. Podczas lektury stwierdziłem, że klimat poprzednich tomów cyklu został zachowany, a Alex Kava po raz kolejny spisała się znakomicie, oddając w ręce czytelników ciekawą historię. Maggie O'Dell jak zwykle zamierza rozwikłać kolejną sprawę do końca. Winni muszą ponieść karę.

Kolejna książka o niesztampowej agentce FBI przypadła mi do gustu, głównie za sprawą szybkiej i niesztampowej akcji. Alex Kavaa napisała rasowy kryminał, który czyta się niemal jednym tchem. Zagadka trzyma w napięciu od pierwszej do ostatniej strony, a liczne knowania dodają całości dodatkowego smaczku. Do ostatniej chwili nie wiadomo kto jest zabójcą i autorka trzyma czytelnika w napięciu. Bohaterowie są mocną stroną tej książki, a Maggie O'Dell potrafi przyciągnąć czytelnika do lektury. Zakończenie potrafi zaskoczyć, sprawiając, że mamy ochotę na więcej.

„Przedsmak zła” zaciekawił mnie, głównie ze względu na ciekawie zapowiadające się wątki fabularne, które zaczynają się stopniowo rozkręcać. Kava znów ukazuje nam burzliwe życie zawodowe głównej bohaterki, jak i prywatne, o czym osobiście przeczytałem z dużą ciekawością. Klimat książki przypadł mi do gustu, a kolejne losy Maggie O’Dell potrafią zmrozić krew w żyłach. Ciekaw jestem dalszego rozwoju wypadków tego trzymającego w napięciu cyklu. Polecam.

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania tejże książki serdecznie dziękuję
Wydawnictwu HarperCollins Polska:

Wydawnictwo  Harper Collins
4 komentarze
Unknown pisze...

Super książka :D

Unknown pisze...

Nie znam tego cyklu, ale chętnie się z nim zapoznam. ;p

Unknown pisze...

Przeczytam.

Unknown pisze...

coś dla mnie