poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Noragami #2 - Adachi Toka

Email Edytuj post

Noragami #2 - Adachi Toka


Noragami #2 - Adachi Toka

Tytuł: Noragami #2
Autor: Adachi Toka
Wydawca polski: Studio JG
Cykl: Noragami (tom 2)
Gatunek: komedia, fantasy
Data wydania: 21 grudnia 2015
Liczba tomów: 13 (seria kontynuowana)

"Noragami tom 2" po raz kolejny wciąga nas w burzliwy i emocjonujący świat. Poznamy nowych bohaterów, którzy będą musieli się zmierzyć z kolejnymi dużymi problemami. Adachi Toka spisała się rewelacyjnie i oddała w ręce czytelników pozycję dopracowaną, którą czyta się z wypiekami na twarzy. Yukkine popada w duże tarapaty, a Yato musi mieć się cały czas na baczności. Z pozoru nieporadny i nierozgarnięty bóg skrywa w środku mroczną przeszłość.

Podróże poza własne ciało z początku męczyły Hiyori, a teraz dziewczyna zaczęła się do nich coraz bardziej przyzwyczaić. Yato zobowiązał się, że pomorze jej w nietypowym problemie jednak puki co nie był w stanie nic wskórać. Jakby kłopotów nie było dość Yukine wchodzi w czas młodzieńczego buntu i jego zachowania stają się coraz mniej przewidywalne. Na dokładkę powraca rozzłoszczony jak osa bóg wojny i chce odpłacić Yato za dawne winy pięknym za nadobne. Wygląda na to, że przed naszym lekkomyślnym bożkiem czeka trudny i bolesny czas...

Nie zawiodłem się na tej kontynuacji i dostałem to do czego autorka zdążyła nas przyzwyczaić w poprzednim tomie. Akcja jest szybka, bohaterowie zabawni, a wątki fabularne nie raz zaskakują. Kreska nie jest zła, choć mogłaby być lepsza, to i tak nie ma tragedii. Całość nabiera tempa, poznajemy przeszłość bohaterów, którzy coraz bardziej wzbudzają zainteresowanie czytelnika. Graficznie całość wypada na plus, tłumaczenie również bez zastrzeżeń. Koniecznie muszę sięgnąć po tom trzeci.

"Noragami tom 2" to udana kontynuacja i manga warta uwagi. Polubiłem Yato jako bohatera i z dużą ciekawością śledzę jego burzliwe losy. Nie raz setnie się uśmiałem podczas wielu gagów z jego udziałem. Jestem bardzo ciekawy większej ilości informacji dotyczących jego przeszłości. Może niedługo autorka nam ich uchyli. Hiyori czy Yukine również polubiłem i wypadają całkiem fajnie podczas lektury mangi. Nie pozostaje mi nic innego jak polecić wam lekturę tego tomiku, bo na prawdę warto. Gorąco polecam.

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania tegoż komiksu serdecznie dziękuję
Wydawnictwu Studio JG:

Studio JG
1 komentarz
Unknown pisze...

zapowiada się ciekawie, chętnie bym zapoznała się z tą serią :D