Kajko i kokosz. Przygody wojów - Reiner Knizia
Tytuł: Kajko i kokosz. Przygody wojów
Autor: Reiner Knizia
Ilustrator: Janusz Christa
Wydawca: Egmont
Data wydania: 16 luty 2015
Liczba graczy: od 2 do 5 osób
Wiek graczy: od 8 do 108 lat
Czas rozgrywki: 30 minut
"Kajko i kokosz Przygody wojów" to planszówka na podstawie znanego komiksu. Z Mirmiłowa wyruszają Kajko i Kokosz po zapierające dech w piersiach przygody. Wyprawa nie będzie należała do łatwych. Ponieważ na ich drodze nie raz staną zbójcerze oraz wikingowie, na drodze do swojego grodu z niesamowitymi skarbami. Takimi jak choćby złoty róg, latający kufer czy święty kołacz. Czy uda im się wyjść cało z tych niebezpieczeństw i dostać do magicznego grodu?
Autor: Reiner Knizia
Ilustrator: Janusz Christa
Wydawca: Egmont
Data wydania: 16 luty 2015
Liczba graczy: od 2 do 5 osób
Wiek graczy: od 8 do 108 lat
Czas rozgrywki: 30 minut
"Kajko i kokosz Przygody wojów" to planszówka na podstawie znanego komiksu. Z Mirmiłowa wyruszają Kajko i Kokosz po zapierające dech w piersiach przygody. Wyprawa nie będzie należała do łatwych. Ponieważ na ich drodze nie raz staną zbójcerze oraz wikingowie, na drodze do swojego grodu z niesamowitymi skarbami. Takimi jak choćby złoty róg, latający kufer czy święty kołacz. Czy uda im się wyjść cało z tych niebezpieczeństw i dostać do magicznego grodu?
Podczas rozgrywki gracze zdobywają tak zwane punkty zwycięstwa dzięki, którym będą mogli wygrać grę. Gry autorstwa Reinera Knizia mogą poszczycić się prostą mechaniką i dużą grywalnością. Tak jest również i w tym przypadku. Jest to gra karciana polegająca w dużej mierze na szczęściu z dużą dozą ryzyka. Mechanika gry polega na dociąganiu kart z zakrytych stosów, odsłanianiu ich i decydowaniu czy dociągnąć kolejną, wykonując przy tym różne akcje. Karty akcji takie jak Rozbójnicy z Jomsborga, Podstępny Szambelan czy Zbójcerze zazwyczaj nie przynoszą nic dobrego. Zamiast dociągania karty gracz może wysłać swoje przedmioty do grodu, dostając za to PZ - punkty zwycięstwa. Rozgrywka jest bardzo dynamiczna i przy tym emocjonująca.
"Kajko i kokosz Przygody wojów" pozwala nauczyć się zasad dość szybko i czerpać dużą przyjemność z rozgrywki. Gra przeznaczona jest dla graczy od ósmego roku życia. Choć starszym graczom również może przypaść do gustu. Mechanika jest prosta ale dająca wiele emocji. Karcianka została oparta na słynnym komiksie J. Christy, oddając w nasze ręce dwunastu bohaterów do wyboru i emocjonującą rozgrywkę. Jak najbardziej polecam.
Zawartość pudełka:
70 kart
1 karta Dusigrosz
12 postaci
Instrukcja
70 kart
1 karta Dusigrosz
12 postaci
Instrukcja
Za możliwość zagrania i zrecenzowania tejże gry serdecznie dziękuję
Wydawnictwu Egmont:
Wydawnictwu Egmont:
Super okładka, przyciąga niesamowicie.
Mało gram w planszówki ale ta przykuła moją uwagę i zachęciła do kupna.
Lubię tego rodzaju gry, więc w swoim czasie przyjdzie na nią kolej. W moich planach zakupowych.
Coś dla mnie!
Bardzo ciekawy tytuł, zresztą Kajka (dobrze odmieniłam?) i Kokosza znam z kolorowych pisemek.
Także dobrze znam ten tytuł z wersji komiksowej :) Odmiana chyba jest poprawna - Kajka i Kokosza :D
Prześlij komentarz