poniedziałek, 6 listopada 2017

Daleka droga do małej, gniewnej planety - Becky Chambers

Email Edytuj post

Daleka droga do małej, gniewnej planety - Becky Chambers


Daleka droga do małej, gniewnej planety - Becky Chambers

Tytuł: Daleka droga do małej, gniewnej planety
Autor: Becky Chambers
Cykl: Wayfarers (tom 1)
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Data wydania: 2 października 2017
Liczba stron: 494


„Daleka droga do małej, gniewnej planety” autorstwa Becky Chambers od razu przykuwa do lektury barwnymi bohaterami i wartką akcją. Jest to pełna nieoczekiwanych zwrotów fabularnych kosmiczna przygoda, która nie pozwoli Wam się nudzić podczas czytania. Podczas lektury zostaniemy zabrani w odległe zakątki wszechświata, aby odkryć co jest w życiu najważniejsze. Książka jest rasową space operą, która powinna przypaść do gustu miłośnikom gatunku ceniącym sobie kosmiczne opowieści napisane z rozmachem i polotem.

Melisa Harper wyrusza wraz z załogą „Wędrowca” w kosmiczną podróż leciwym już statkiem. Życie na pokładzie nie należy do sielanki, lecz dziewczyna zdążyła się już do niego przyzwyczaić. Spokojną egzystencję burzy informacja o zbudowaniu tunelu czasoprzestrzennego mającego prowadzić do odległej, nieznanej planety. „Wędrowca” ogarnia chaos, a załoga będzie musiała się przekonać, że zbyt długie przebywanie razem na tak małej przestrzeni może okazać się zgubne w skutkach.

Becky Chambers zaciekawiła mnie swą opowieścią i nie nudziłem się podczas lektury. Jestem fanem sci-fi, który lubi poznawać nowe światy i technologie. Autorka zaspokoiła mój apetyt i dostarczyła mi sporej dawki nowych smaczków. Książka została napisana lekkim i barwnym językiem, bohaterowie potrafią zaciekawić, a główna bohaterka daje się lubić. Podróż na pokładzie „Wędrowca” nie pozwoli Wam się nudzić i z pewnością zechcecie powrócić do świata wykreowanego przez Becky Chambers.

„Daleka droga do małej, gniewnej planety” jest porządnie wykreowaną powieścią, która została napisana z humorem i świeżym podejściem do tematu. Autorka nie omieszkała poruszyć wątków na tle rasowym czy dziwnych wątków miłosnych. Całość wypada niezwykle ciekawie i trzyma w napięciu do samego końca. Książka przeznaczona jest dla młodzieży, choć i starsi czytelnicy powinni się świetnie bawić podczas lektury. Jak najbardziej polecam.

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania tejże książki serdecznie dziękuję
Wydawnictwu Zysk i S-ka:

Wydawnictwo Zysk i S-ka
7 komentarzy
Unknown pisze...

Świetna okładka, a treść również zachęca ;]

Unknown pisze...

Już jestem zaciekawiony tym tytułem!

Unknown pisze...

książka wydaje się godna uwagi.

Unknown pisze...

Książka rewelacyjna. Polecam wszystkim. :D

Unknown pisze...

zapowiada się ciekawa lektura

Zakrecona pisze...

Coś dla mnie!:)

Unknown pisze...

Jeszcze o niej nie słyszałem. Widzę, że muszę nadrobić braki.